2015. július 13., hétfő

Die Antwoord

Lehet, hogy páran már közületek ismerik is ezt az együttest, ami meg kell mondanom őszintén, sok ,,fejfájást" okozott. Jó-e vagy sem? Nos, a válasz eléggé összetett és bonyolult, főleg azért, mert igen kedélyborzoló művészekről beszélünk. A Rich Bitch tett be nekem igazán, ahol mégis a rosszra szavaztam, mert bár a dal maga nem annyira szörnyű, a klip viszont olyan mértékben... *keresi a jó szót, de nem találja* borzalmas, hogy azt nem tudom leírni. Az énekes alpárisága, a WC-n ülő jelenetek és az egész összeállítás felháborított. Már a gazdag kurva címet is kissé túlzásnak éreztem, de mikor megnéztem a hozzá rendelt kis filmet, egyszerűen dobtam egy hátast...
Még hogy gazdag kurva? A kérdés szerintem helyén való, mert a videóban szereplő, gusztustalan és nőietlen csaj nem hiszem, hogy könnyedén megélne ebből a szakmából...Ha mégis, akkor az betudható lenne a közönsége igénytelenségének. De, hogy ne csak az egyik számukkal példálózzak, vegyük még a Pitbull terrier című nagy sikerű, szintén morbid klipes alkotásukat. Ez a no komment kategória, amire csak azt tudom mondani, hogy látni kell... -.-" A macskabarátok figyelmét felhívom rá, hogy felkavaró jelenetekkel is találkozhatnak, mint például, amikor a kedves pitbull barátunk darabokra marcangolja az egyik cicát, melynek folytán vér fröcsög a képernyőn. Ráadásul a totál értelmetlenség jellemzi az egész művet, (?) bár a sablonos és lapos dallamokkal megspékelt, zömében két szóból álló számok nem tudom mennyiben sorolandók a művészi kategóriába... Egyszeri megnézésre, felháborodásra vagy röhögésre viszont tökéletesen alkalmas. Be is illesztem ide nektek mindkét remekművüket, hogy ti is csekkolhassátok, igazam van-e vagy sem. Senkit nem akartam megbántani, csupán az én ízlésemet nem sikerült eltalálniuk ezekkel.



1 megjegyzés: